Ile Was weszło

środa, 21 października 2015

Przypinamy

NAJPIERW CZYTAĆ POTEM SIĘ WYPOWIADAĆ! ! !
(JAK MACIE PISAĆ COŚ CHUJOWEGO TO NIE PISZCIE NIC) ! ! !
a) jak widzicie wzorów mam już 3 ( metalowe, rzeźbione wpinki, zapięte na motylek, galwanizowane ) udało mi się 2 zdobyć na farta i może będzie jeszcze jedno, ale o tym później.
b) cena jednostkowa nowych wzorów w promocji, która KURWA nie trwa wiecznie to 15 zeta szt.
c) nie propaguję/promuję żadnej IDEOLOGII NIENAWIŚCI : nacjonalizmu, rasizmu, czy faszyzmu, czy co Wy sobie tam w tych durnych łbach wymyślicie. Jest to jedynie reakcja na coś co nie podoba się mi jak i na pewno wielu z Was, też więc jeśli komuś się to nie podoba, a jest wielce tolerancyjny niech USZANUJE MOJĄ NIETOLERANCJĘ.
d) wysyłka tylko listem potwierdzonym (żebyście mi nie gadali KURWA, że nie wysłałem) koszt 5 zeta
e) przy zakupie 3 szt wysyłka na mój koszt, a przy 5szt. 6 gratis
f) osobom, które ode mnie kupiły i przelały kase (11 osób) paczki zostały wysłane i będą najpóźniej na wt. ( mam potwierdzenie wysłania jeśli ktoś jest niecierpliwy mogę podesłać foto)
g) odbiór osobisty na terenie Kielc
h) proszę pisać do mnie NA PRIV, A NIE POD FOTKĄ OD RAZU DAJĄC MI DANE DO WYSYŁKI I NR TEL. NA WSZELKI WYPADEK
i) proszę mi nie pisać żeby odłożyć do kiedyś tam, bo i tak KURWA nikt ich potem nie weźmie albo chcecie albo nie - proste



Przypinki będą także dostępne na koncercie Dirty sounds vol.3, a jeśli ktoś ma parcie by mieć je już to proszę się kierować na facebooku do tego Pana (rzetelna firma):

https://www.facebook.com/profile.php?id=100008267584237

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz